Допомога
Загальні питання
Хто належить до захищених категоріями осіб?
Захищеними категоріями є:
- Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України.
- Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби.
- Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти.
- Особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.
Які підтвердні документи є підставою для припинення взаємодії:
- Для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України, – підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою Законом України.
- Для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби, – посвідчення інваліда війни.
- Для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли, – посвідчення члена сім’ї загиблого.
- Для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, – інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.
Захищені категорії осіб, які мають бажання на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, припинити взаємодію, повідомляють ТОВ «ІННОВА ФІНАНС» про таке волевиявлення та про належність до захищеної категорії, з наданням належним чином засвідчених копій підтвердних документів про належність до захищеної категорії, шляхом: відправки листа на електронну поштову скриньку: [email protected]; письмово на адресу: 01014, м. Київ, вул. Болсуновська, буд. 8, поверх 9; телефонами: +380732220101, +380962220101, +380992220101, 0 800 310 111.
Особи, які втратили належність до захищеної категорії, зобов’язані повідомити про це ТОВ «ІННОВА ФІНАНС», протягом 30 календарних днів з дня втрати належності.
Оформлення кредиту
Банківська картка
Кредитний договір
Особистий кабінет
Погасити/продовжити кредит
Покрокова інструкція сплати в терміналі.
- Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
Знайдіть логотип Finsfera на екрані терміналу. Це дасть Вам змогу здійснити платіж кредиту за допомогою терміналу EasyPay
- Введіть дані
Введіть дані ІПН або номер договору кредиту від Finsfera, зазначений у вашому кредитному договорі
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Введіть Ваш номер телефону
Введіть дійсний номер телефону платника у форматі 0XX XXX-XX-XX
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Вибір потрібної дії
Оберіть один з наведених варіантів для продовження:
Сплата нарахованих відсотків (на поточну добу)
Сплата обов'язкового платежу
Повернення кредиту
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Внесіть платіж
Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу
Натисніть кнопку "Cплатити", щоб завершити транзакцію
Збережіть чек





Зверніться до служби підтримки EasyPay, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.
- Перехід до розділу "Пошук" у терміналі EasyPay
Виберіть розділ "Пошук" на екрані терміналу. Це дозволить вам здійснити швидкий пошук Finsfera у терміналі та сплатити заборгованість.
- Швидкий пошук
Почніть вводити назву Фінсфера або Finsfera
Скрін з результатом
Оберіть кнопку Finsfera та продовжіть шлях
- Введіть Ваш номер телефону
Введіть дійсний номер телефону платника у форматі 0XX XXX-XX-XX
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Вибір потрібної дії
Оберіть один з наведених варіантів для продовження:
Сплата нарахованих відсотків (на поточну добу)
Сплата обов'язкового платежу
Повернення кредиту
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Внесіть платіж
Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу
Натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію
Збережіть чек





Зверніться до служби підтримки EasyPay, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.
- Сплата пролонгації кредиту Finsfera у терміналі EasyPay
Проведіть ідентифікацію в терміналах EasyPay, як це описано в інструкціях з оплати кредиту
Оберіть відповідний пункт на екрані терміналу
- Внесіть платіж
Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу
Натисніть кнопку "Cплатити", щоб завершити транзакцію
Збережіть чек

Зверніться до служби підтримки EasyPay, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.
Покрокова інструкція сплати в терміналі.
- Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
Знайдіть логотип Finsfera на екрані терміналу. Це дозволить вам здійснити платіж за кредитом, за допомогою терміналу City24
- Введіть дані
Введіть номер телефону платника або ІПН для сплати кредиту Finsfera, зазначений у вашому кредитному договорі
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Введіть номер телефону для підтвердження платежу
Введіть дійсний номер телефону платника у форматі 38 0XX XXX-XX-XX
Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Перевірка та підтвердження даних
Перевірте данні та натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку
- Внесіть платіж
Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу
Натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію та перевірте чек






Зверніться до служби підтримки City24, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.
- Перехід до розділу "Пошук" у терміналі City24
Виберіть розділ "Пошук" на екрані терміналу. Це дозволить вам здійснити швидкий пошук Finsfera та сплатити заборгованість.
- Швидкий пошук
Почніть вводити назву Фінсфера або Finsfera
Оберіть картку Finsfera та проведіть ідентифікацію у терміналах City24 як описано у інструкції сплати через розділ "Банки, кредити та страхування"
- Внесіть платіж
Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу
Натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію
Збережіть чек


Зверніться до служби підтримки City24, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.
- Оплата пролонгації кредиту Finsfera у терміналі City24
Проведіть ідентифікацію у терміналах City24 як описано у попередніх інструкціях до сплати кредиту
Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу, натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію та перевірте чек

Зверніться до служби підтримки City24, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.