Найтурботливіша підтримка

Вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора. Графік роботи за посиланням

Finsfera - кредити онлайн

Допомога

Загальні питання
Finsfera – це надійний український автоматизований сервіс онлайн-кредитування, який дозволяє швидко та зручно отримати кредит без зайвих формальностей. Ми працюємо цілодобово, тож ви можете оформити кредит у будь-який зручний для вас час, не виходячи з дому, всього за 15 хвилин.
У Finsfera доступні кредити строком 360 днів
Постійним клієнтам у Finsfera доступні кредити до 25 000 грн.
Якщо Ви вперше оформляєте кредит в Finsfera для Вас доступна процентна від 0,01%
Під час оформлення кредиту знижка на перший кредит застосується автоматично
Для Finsfera не важливо працевлаштовані Ви офіційно чи ні, головне мати джерело доходу, яке дасть Вам змогу повернути кредитні кошти.
Так, оплату можна здійснити згідно з номером Вашого кредитного договору будь-якими способами зазначеними на сайті.
Finsfera зручний сервіс для тих, хто не хоче ділитися фінансовими труднощами з друзями та рідними, розлучатися з цінними речами та заповнювати купу паперів у банку.
Кредит у Finsfera можна взяти в будь-якій точці України маючи лише доступ до інтернету і 10 хвилин вільного часу.
Для оформлення кредиту в Finsfera Вам не потрібна ні застава, ні поручитель.
Рішення по заявкам приймає автоматизована система, виходячи з багатьох факторів. У результаті їх аналізу формується кінцевий результат. Якщо зараз Вам відмовлено, будь ласка, спробуйте подати нову заявку пізніше. Конкретні причини відмови нам не відображаються, проте основні з них наведено нижче: Ви не є громадянином України, Вам менше ніж 18 або більше 65 років, у Вас є активна прострочена заборгованість в іншій компанії, тощо.

Хто належить до захищених категоріями осіб?

Захищеними категоріями є:

  1. Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України.
  2. Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби.
  3. Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти.
  4. Особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.

Які підтвердні документи є підставою для припинення взаємодії:

  1. Для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України, – підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою Законом України.
  2. Для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби, – посвідчення інваліда війни.
  3. Для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли, – посвідчення члена сім’ї загиблого.
  4. Для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, – інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.

Захищені категорії осіб, які мають бажання на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, припинити взаємодію, повідомляють ТОВ «ІННОВА ФІНАНС» про таке волевиявлення та про належність до захищеної категорії, з наданням належним чином засвідчених копій підтвердних документів про належність до захищеної категорії, шляхом: відправки листа на електронну поштову скриньку: [email protected]; письмово на адресу: 01014, м. Київ, вул. Болсуновська, буд. 8, поверх 9; телефонами: +380732220101, +380962220101, +380992220101, 0 800 310 111.

Особи, які втратили належність до захищеної категорії, зобов’язані повідомити про це ТОВ «ІННОВА ФІНАНС», протягом 30 календарних днів з дня втрати належності.

Оформлення кредиту
Для подання заявки натисніть кнопку "подати заявку" на головній сторінці сайту, введіть необхідні дані та підпишіть договір в особистому кабінеті, якщо ви вже зареєстровані в системі Finsfera, подайте заявку в особистому кабінеті.
Оформити заявку на наступний кредит ви можете відразу після повного погашення попереднього.
BankID НБУ - це сервіс дистанційної верифікації клієнтів через українські банки, що надає можливість ідентифікувати клієнта на інтернет-ресурсі онлайн під час реєстрації або замовлення послуг.
Якщо ви підтвердили передачу даних BankID НБУ, а реєстраційна анкета залишилася порожньою, зверніться до нас на Гарячу лінію за номером +380732220101; +380962220101; +380992220101; 0 800 310 111;
Якщо BankID НБУ підтягнув ваші персональні дані з помилкою, зверніться до нас на Гарячу лінію за номером +380732220101; +380962220101; +380992220101; 0 800 310 111;
Після схвалення заявки перейдіть до Особистого кабінету. На новій сторінці відкриються паспорт кредиту і договір, які потрібно прочитати і послідовно підписати в кілька кліків.
Актуальний статус Вашої заявки доступний в особистому кабінеті, в SMS-повідомленні та в листі на вашій електронній адресі.
Оплату можна здійснити згідно з номером Вашого кредитного договору будь-якими способами зазначеними на сайті.
Банківська картка
CVV/CVC код (Card Verification Value/Code) тризначний код вказаний на зворотному боці Вашої банківської картки.
Переказ грошових коштів на вашу банківську картку відбудеться протягом декількох хвилин після підписання вами договору в особистому кабінеті.
У компанії Finsfera немає доступу до Вашої банківської картки. Реквізити Вашої банківської картки обробляються нашими партнерами, які мають сертифікат PCI DSS, що забезпечує надійний захист даних Вашої картки та унеможливлює доступ до неї сторонніх осіб.
Кредитний договір
Примірник договору позики знаходиться у відкритому доступі на сайті Finsfera. У розділі "Розкриття інформації". Також ознайомитися з договором можна в особистому кабінеті користувача.
Кредитний договір підписується за допомогою одноразового ідентифікатора (унікальної послідовності літер і цифр, які Finsfera надсилає Вам). Весь процес оформлення кредиту відбувається онлайн.
Особистий кабінет
Щоб увійти в Особистий кабінет Finsfera, введіть Ваш номер телефону, а потім код отриманий смс-повідомленням.
Щоб змінити персональну інформацію в Особистому кабінеті, зверніться до Служби підтримки Finsfera.
Погасити/продовжити кредит

Покрокова інструкція сплати в терміналі.

    1. Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
      • Знайдіть логотип Finsfera на екрані терміналу. Це дасть Вам змогу здійснити платіж кредиту за допомогою терміналу EasyPay

      • Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
    2. Введіть дані
      • Введіть дані ІПН або номер договору кредиту від Finsfera, зазначений у вашому кредитному договорі

      • Введіть дані
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    3. Введіть Ваш номер телефону
      • Введіть дійсний номер телефону платника у форматі 0XX XXX-XX-XX

      • Введіть Ваш номер телефону
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    4. Вибір потрібної дії
      • Оберіть один з наведених варіантів для продовження:

        • Сплата нарахованих відсотків (на поточну добу)

        • Сплата обов'язкового платежу

        • Повернення кредиту

      • Вибір потрібної дії
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    5. Внесіть платіж
      • Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу

      • Внесіть платіж
      • Натисніть кнопку "Cплатити", щоб завершити транзакцію

      • Збережіть чек

      Зверніться до служби підтримки EasyPay, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.


    1. Перехід до розділу "Пошук" у терміналі EasyPay
      • Виберіть розділ "Пошук" на екрані терміналу. Це дозволить вам здійснити швидкий пошук Finsfera у терміналі та сплатити заборгованість.

      • Перехід до розділу "Пошук" у терміналі EasyPay
    2. Швидкий пошук
      • Почніть вводити назву Фінсфера або Finsfera

      • Швидкий пошук
      • Скрін з результатом

      • Швидкий пошук
      • Оберіть кнопку Finsfera та продовжіть шлях

    3. Введіть Ваш номер телефону
      • Введіть дійсний номер телефону платника у форматі 0XX XXX-XX-XX

      • Введіть Ваш номер телефону
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    4. Вибір потрібної дії
      • Оберіть один з наведених варіантів для продовження:

        • Сплата нарахованих відсотків (на поточну добу)

        • Сплата обов'язкового платежу

        • Повернення кредиту

      • Вибір потрібної дії
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    5. Внесіть платіж
      • Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу

      • Натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію

      • Збережіть чек

      Зверніться до служби підтримки EasyPay, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.


    1. Сплата пролонгації кредиту Finsfera у терміналі EasyPay
      • Проведіть ідентифікацію в терміналах EasyPay, як це описано в інструкціях з оплати кредиту

      • Оберіть відповідний пункт на екрані терміналу

      • Сплата пролонгації кредиту Finsfera у терміналі EasyPay
    2. Внесіть платіж
      • Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу

      • Натисніть кнопку "Cплатити", щоб завершити транзакцію

      • Збережіть чек

      Зверніться до служби підтримки EasyPay, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.

    Покрокова інструкція сплати в терміналі.

    1. Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
      • Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
      • Знайдіть логотип Finsfera на екрані терміналу. Це дозволить вам здійснити платіж за кредитом, за допомогою терміналу City24

      • Оберіть розділ "Банки та фінансові послуги"
    2. Введіть дані
      • Введіть номер телефону платника або ІПН для сплати кредиту Finsfera, зазначений у вашому кредитному договорі

      • Введіть дані
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    3. Введіть номер телефону для підтвердження платежу
      • Введіть дійсний номер телефону платника у форматі 38 0XX XXX-XX-XX

      • Введіть номер телефону для підтвердження платежу
      • Натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    4. Перевірка та підтвердження даних
      • Перевірка та підтвердження даних
      • Перевірте данні та натисніть кнопку "Далі", щоб перейти до наступного кроку

    5. Внесіть платіж
      • Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу

      • Внесіть платіж
      • Натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію та перевірте чек

      Зверніться до служби підтримки City24, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.


    1. Перехід до розділу "Пошук" у терміналі City24
      • Виберіть розділ "Пошук" на екрані терміналу. Це дозволить вам здійснити швидкий пошук Finsfera та сплатити заборгованість.

      • Перехід до розділу "Пошук" у терміналі City24
    2. Швидкий пошук
      • Почніть вводити назву Фінсфера або Finsfera

      • Швидкий пошук
      • Оберіть картку Finsfera та проведіть ідентифікацію у терміналах City24 як описано у інструкції сплати через розділ "Банки, кредити та страхування"

    3. Внесіть платіж
      • Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу

      • Натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію

      • Збережіть чек

      Зверніться до служби підтримки City24, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.


    1. Оплата пролонгації кредиту Finsfera у терміналі City24
      • Проведіть ідентифікацію у терміналах City24 як описано у попередніх інструкціях до сплати кредиту

      • Оплата пролонгації кредиту Finsfera у терміналі City24
      • Внесіть необхідну суму купюрами в приймач терміналу, натисніть кнопку "Сплатити", щоб завершити транзакцію та перевірте чек

      Зверніться до служби підтримки City24, якщо у вас виникли питання або потрібна допомога з оплатою.

    Здійснити оплату за кредитом Ви можете будь-яким зручним для Вас способом: в особистому кабінеті на нашому сайті за допомогою Вашої банківської картки (кошти надходять миттєво, наявна комісія від платіжного провайдера у розмірі 2% від суми платежу). За допомогою банківського переказу на рахунок Вашого кредиту у ТОВ «ІННОВА ФІНАНС» за нижче вказаними реквізитами: Код ЄДРПОУ 44127243 IBAN UA653348510000000000265052134 в АТ “ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК” МФО: 334851 В призначенні платежу необхідно вказати: «Ваші ПІБ, ІПН та номер договору» (кошти можуть надходити протягом 3-х банківських днів, наявна комісія від банку)Також для оплати можна використати термінали EasyPay або City 24:обрати меню «Кредити» -> «Погашення кредитів» -> з переліку компаній обрати «Finsfera» -> ввести свій ІПН або номер кредитного договору та здійснити платіж (кошти надходять миттєво, відсутня комісія)
    Клієнти Finsfera можуть погашати позики раніше терміну, водночас відсоток нараховується тільки за фактичний час користування кредитними коштами.
    У клієнтів Finsfera є можливість погашати позику зручними частинами. Головне - повністю сплатити кредит до зазначеного терміну погашення. У разі часткового погашення, відсотки нараховуватимуться тільки на розмір непогашеного тіла кредиту.
    При оплаті кредиту банківською карткою платіж можуть відхилити з технічних причин. У такій ситуації рекомендуємо: Звернутися в підтримку свого банку для вирішення питання. Внести оплату з іншої картки. Оплатити кредит іншим способом: у додатку вашого банку; у касі банку за допомогою реквізитів Finsfera; у платіжних терміналах самообслуговування.

    Ми використовуємо “cookie”

    На цьому сайті використовуються файли cookie. Вони потрібні, щоб забезпечити клієнтам персоналізований доступ і підвищити результативність від відвідування ресурсу. Це дозволяє нам найбільш ефективно надавати послуги. Приймаючи умови цієї політики, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie відповідно до них.