Допомога
Загальні питання
Finsfera - це новий український автоматизований сервіс онлайн-кредитування, за допомогою якого ви можете взяти кредит не виходячи з дому протягом 15 хвилин.
У Finsfera доступні кредити до 30-ти днів (з можливістю продовження).
Постійним клієнтам у Finsfera доступні кредити до 14 000 гривень.
Якщо Ви вперше оформляєте кредит в Finsfera для Вас доступна процентна ставка 0,01%
Під час оформлення кредиту знижка на перший кредит застосується автоматично
Для Finsfera не важливо працевлаштовані Ви офіційно чи ні, головне мати джерело доходу, яке дасть Вам змогу повернути кредитні кошти.
Так, оплату можна здійснити згідно з номером Вашого кредитного договору будь-якими способами зазначеними на сайті.
Finsfera зручний сервіс для тих, хто не хоче ділитися фінансовими труднощами з друзями та рідними, розлучатися з цінними речами та заповнювати купу паперів у банку.
Кредит у Finsfera можна взяти в будь-якій точці України маючи лише доступ до інтернету і 10 хвилин вільного часу.
Для оформлення кредиту в Finsfera Вам не потрібна ні застава, ні поручитель.
Оформлення кредиту
Для подання заявки натисніть кнопку "подати заявку" на головній сторінці сайту, введіть необхідні дані та підпишіть договір в особистому кабінеті, якщо ви вже зареєстровані в системі Finsfera, подайте заявку в особистому кабінеті.
Оформити заявку на наступний кредит ви можете відразу після повного погашення попереднього.
BankID НБУ - це сервіс дистанційної верифікації клієнтів через українські банки, що надає можливість ідентифікувати клієнта на інтернет-ресурсі онлайн під час реєстрації або замовлення послуг.
Якщо ви підтвердили передачу даних BankID НБУ, а реєстраційна анкета залишилася порожньою, зверніться до нас на Гарячу лінію за номером +380992220101; +380962220101; +380732220101 +0800 31 01 11;
Якщо BankID НБУ підтягнув ваші персональні дані з помилкою, зверніться до нас на Гарячу лінію за номером +380992220101; +380962220101; +380732220101 +0800 31 01 11;
Після схвалення заявки перейдіть до Особистого кабінету. На новій сторінці відкриються паспорт кредиту і договір, які потрібно прочитати і послідовно підписати в кілька кліків.
Актуальний статус Вашої заявки доступний в особистому кабінеті, а так само в SMS-повідомленні та листі на вашу електронну адресу.
Банківська картка
CVV/CVC код (Card Verification Value/Code) тризначний код позначень на зворотному боці Вашої банківської картки.
Переказ грошових коштів на вашу банківську карту відбудеться протягом декількох хвилин після підписання вами договору в особистому кабінеті.
У компанії Finsfera немає доступу до Вашої банківської картки. Реквізити Вашої банківської картки обробляються нашими партнерами, які мають сертифікат PCI DSS, що забезпечує надійний захист даних Вашої картки та унеможливлює доступ до неї сторонніх осіб.
Кредитний договір
Примірний договір позики знаходиться у відкритому доступі на сайті Finsfera. У розділі "Розкриття інформації". Також ознайомитися з договором можна в особистому кабінеті користувача.
Кредитний договір підписується за допомогою одноразового ідентифікатора (унікальної послідовності літер і цифр, які Finsfera надсилає Вам). Весь процес оформлення кредиту відбувається онлайн.
Особистий кабінет
Щоб увійти в Особистий кабінет, введіть Ваш номер телефону, а потім код отриманий смс-повідомленням.
Щоб змінити персональну інформацію в Особистому кабінеті, зверніться до Служби підтримки Finsfera.
Погасити/продовжити кредит
Клієнти Finsfera можуть погашати позики раніше терміну, водночас відсоток нараховується тільки за фактичний час користування кредитними коштами.
У клієнтів Finsfera є можливість погашати позику зручними частинами. Головне - повністю сплатити кредит до зазначеного терміну погашення. У разі часткового погашення, відсотки нараховуватимуться тільки на розмір непогашеного тіла кредиту.
Якщо під час користування кредитом ви розумієте, що не зможете сплатити його у встановлений період, оформіть пролонгацію. Послуга продовження дає змогу зменшити суму нарахованих і майбутніх відсотків.
При оплаті кредиту банківською картою платіж можуть відхилити з технічних причин. У такій ситуації рекомендуємо: Звернутися в підтримку свого банку для вирішення питання. Внести оплату з іншої картки. Оплатити кредит іншим способом: у додатку вашого банку; у касі банку за допомогою реквізитів Finsfera; у платіжних терміналах самообслуговування.